Παρασκευή 5 Φεβρουαρίου 2010

Διπλάσιο πρόστιμο στον Ντιόγκο...

Με διπλάσιο πρόστιμο -σε σχέση με τον Γιάννη Παπαδόπουλο- τιμωρήθηκε ο Ντιόγκο για το επεισόδιο της περασμένης Τρίτης. Ο Βραζιλιάνος θα πληρώσει το χαστούκι (γροθιά, κατ' άλλους) που έριξε στον συμπαίκτη του με 20.000 ευρώ, ενώ ο τελευταίος τιμωρήθηκε με 10.000 ευρώ.

Ο Ντιόγκο είχε εμφανιστεί μετανιωμένος στην προφορική απολογία του ο Ντιόγκο, λέγοντας: «Ηταν λάθος μου, παρασύρθηκα, δεν είχα πρόθεση να θίξω το σύλλογο. Είμαι πεσμένος ψυχολογικά, καθώς φέτος δεν πάω καλά. Με έχει επηρεάσει και ο τραυματισμός μου. Προσπαθώ πολύ, θέλω να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα, να δείξω τις ικανότητές μου. Δεν πρόκειται να επαναλάβω τέτοια συμπεριφορά».

Στον αντίποδα ο Γιάννης Παπαδόπουλος υποστήριξε πως ο Ντιόγκο ευθύνεται για ό,τι έγινε και πως ο ίδιος αντέδρασε στην επίθεση που δέχτηκε. Ο Παπαδόπουλος δεν παραδέχτηκε πως έχει ευθύνη στο επεισόδιο, κάτι που είναι αλήθεια πως δεν άρεσε ιδιαίτερα στους διοικούντες...

Αποκλείστηκαν Νικοπολίδης, Στολτίδης

Κάκωση και όχι κάταγμα στον ώμο έδειξαν οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε ο Αντώνης Νικοπολίδης, ο οποίος ωστόσο θα μείνει έξω από το κυριακάτικο ματς με τον Λεβαδειακό, κυρίως για προληπτικούς λόγους. Τη θέση του στο βασικό σχήμα αναμένεται να πάρει ο Ούρκο Πάρντο.

Από την αποστολή αποκλείστηκε και ο Ιεροκλής Στολτίδη, που έχει προσβηθεί από ίωση με αποτέλεσμα να μην προπονηθεί καθόλου την τρέχουσα εβδομάδα.

"Το καλοκαίρι θ' αποφασίσω"

Στο μεταξύ, για το καλοκαίρι παραπέμπει σκέψεις και απόφαση σχετικά με το αν θα συνεχίσει ή όχι για ένα ακόμα χρόνο την καριέρα του ο Αντώνης Νικοπολίδης, διευκρινίζοντας πως στην παρούσα φάση το μόνο που τον απασχολεί είναι να εξαντλήσει ο Ολυμπιακός τις πιθανότητες κατάκτησης του πρωταθλήματος.

«Βρισκόμαστε στην πιο κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος. Θα συζητήσουμε το καλοκαίρι για μένα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη τι θα κάνω, ούτε είναι τώρα η στιγμή να βάζω τέτοιες σκέψεις στο μυαλό μου. Το μυαλό μου είναι μόνο στο πρωτάθλημα και πώς θα μπορέσουμε να συμμαζέψουμε τα ασυμμάζευτα των τελευταίων δύο μηνών», δήλωσε στον «Πρωταθλητή» ο 39χρονος τερματοφύλακας.

"Μπροστά μου βλέπω μόνο πώς θα προσεγγίσουμε ξανά την κορυφή", συνέχισε. "Ο Παναθηναϊκός έχει δύσκολα παιχνίδια μπροστά του, αλλά κι εμείς θα πρέπει να είμαστε 100% έτοιμοι και σοβαροί για να κερδίσουμε τα δικά μας παιχνίδια. Δουλεύουμε πολύ καλά και εκτιμώ πως από αγώνα σε αγώνα θα είμαστε καλύτεροι. Ο στόχος είναι μπροστά και θα τα δώσουμε όλα για να τον κατακτήσουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου