Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Βαλένθια: 35.000 οπαδοί αποθέωσαν τον Αλόνσο

* Κατάμεστη από Ισπανούς η πίστα Ρικάρντο Τόρμο

* Η Ferrari στα χέρια του Αλόνσο έκανε τον ταχύτερο χρόνο του 3ημέρου

* «Μην περιμένετε νίκες από τη Mercedes στην αρχή» λέει ο Σουμάχερ


Η πρώτη εβδομάδα δοκιμών ολοκληρώθηκε στη Βαλένθια με τη Ferrari να κυριαρχεί. Τις δυο πρώτες μέρες ήταν ο Φελίπε Μάσα που έδινε το ρυθμό στην Ισπανική πίστα ενώ σήμερα ο Φερνάντο Αλόνσο σημείωσε ακόμη καλύτερο χρόνο σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1:11.470.
Μάλιστα σημείωσε αυτή την επίδοση με αρκετό καύσιμο στο ρεζερβουάρ καθώς πριν μπει στα πιτ έκανε οχτώ γύρους ακόμη.
Οι Ισπανοί που είχαν κατακλύσει τις κερκίδες ενθουσιάστηκαν όταν η Ferrari πλησίασε τη McLaren του Μπάτον και ξέσπασαν σε ζητωκραυγές όταν ο Βρετανός έκοψε για να περάσει ο Ισπανός μετά από μια αψιμαχία λίγων γύρων.
Συνολικά τις 3 μέρες επισκέφτηκαν την πίστα 60.000 θεατές με το εισιτήριο να κοστίζει από 5 έως 25 ευρώ.
Ένας ακόμη Ισπανός ο Πέντρο ντε λα Ρόσα με την BMW Sauber σημείωσε το 2ο χρόνο. Η Ελβετική ομάδα δείχνει να έχει σταθερά προβάδισμα από τα υπόλοιπα μονοθέσια πλην της Ferrari.
Ο Μ.Σουμάχερ υποχρεώθηκε να σταματήσει μια ώρα νωρίτερα τις δοκιμές καθώς προέκυψε ένα πρόβλημα στο υδραυλικό κύκλωμα της WO1.

Ο Γερμανός μιλώντας μετά την πρώτη ολόκληρη μέρα δοκιμών που συμπλήρωσε τόνισε: «Δεν περιμένω να αρχίσουμε να κερδίζουμε από την αρχή. Δεν ήταν αυτός ο στόχος μου, όμως πρέπει να είμαστε δυνατοί στην εξέλιξη».
Η Mercedes στις δοκιμές της ερχόμενης εβδομάδας θα έχει νέα εμπρός πτέρυγα και νέο διπλό διαχύτη.
Θετικές εντυπώσεις άφησε η Toro Rosso στα χέρια του τρίτου Ισπανού της ημέρας, Χαϊμέ Αλγκερσουάρι ενώ και ο Βιτάλι Πετρόφ στην 1η του μέρα σε μονοθέσιο F1 ήταν αξιοπρεπής.
Αντίθετα ο Νίκο Χούλκενμπεργκ που είχε μια επαφή με τον ντε λα Ρόσα το πρωί περιορίστηκε στην τελευταία θέση των χρόνων.

Δεν εντυπωσίασε με τους χρόνους του στο ντεμπούτο του με τη McLaren ο Τζένσον Μπάτον. Ο Βρετανός που συμπλήρωσε 82 γύρους ήταν 1.5sec πιο αργός από τον Αλόνσο: «Σίγουρα οι Ferrari είναι γρήγορες αλλά δεν ξέρουμε πόσο. Δεν μπορεί να κάνεις τέτοιο χρόνο εάν δεν έχεις ανταγωνιστικό μονοθέσιο. Ακόμη και στους πιο αργούς της γύρους που πιθανόν να ήταν με πολύ καύσιμο, η F10 ήταν αρκετά γρήγορη . Δεν έχει νόημα πάντως για μας, να ψάχνουμε ποιος είναι γρήγορος. Ίσως στο επόμενο τεστ να είναι πιο ξεκάθαρα τα πράγματα. Σήμερα εγώ ήθελα περισσότερο χρόνο, πάντως ένιωθα άνετα και καθόμουν σε σωστό ύψος. Έχουμε μια καλή βάση για να δουλέψουμε» κατέληξε ο Μπάτον.

Οι δοκιμές εξέλιξης θα συνεχιστούν την ερχόμενη βδομάδα στη Χερέθ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου