Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

Η Bridgestone πέτυχε το στόχο της, αλλά νιώθει… μοναξιά

Ο Hiroshi Yasukawa, διευθυντής της Bridgestone Motorsports, σε μια μικρή συνέντευξη που παραχώρησε, έδωσε τη δική του οπτική για τη χρονιά που πέρασε. Η Bridgestone για πρώτη φορά βρέθηκε να προμηθεύει αποκλειστικά ελαστικά στο πρωτάθλημα MotoGP, όμως το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό και κανένα πρόβλημα δεν δημιουργήθηκε στη διάρκεια της σεζόν.

Από την άλλη, η έλλειψη ανταγωνισμού, κυρίως από τη Michelin, επηρέασε τον τρόπο εργασίας των Ιαπώνων, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να εστιάσουν την προσοχή τους σε πιο ουσιαστικά πράγματα το 2009.

Ο Yasukawa αναφέρθηκε στο θέμα του μοναδικού προμηθευτή ελαστικών. «Οι προκλήσεις για τη Bridgestone φέτος ήταν πολύ διαφορετικές χωρίς τον ανταγωνισμό στο MotoGP. Μας λείπει ο ανταγωνισμός και η έλλειψή του κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα για εμάς, όμως παρουσιάζονται νέες ευκαιρίες. Στο παρελθόν ο στόχος μας ήταν να προμηθεύουμε ελαστικά τα οποία επιτρέπουν στους αναβάτες μας να πάνε πιο γρήγορα από εκείνους του ανταγωνισμού, ενώ φέτος ο ρόλος μας είναι να εμπλακούμε περισσότερο, όχι μόνο στην προμήθεια ελαστικών, αλλά και στην υποστήριξη κάθε ομάδας και κάθε αναβάτη του πρωταθλήματος».

Φυσικά, στάθηκε και στη δύσκολη οικονομική περίοδο, τονίζοντας όμως τα πλεονεκτήματα του να βρίσκεσαι σε ένα τόσο μεγάλο και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. «Η οικονομική κατάσταση έχει αλλάξει φέτος, όμως το MotoGP παραμένει χρήσιμο για τη φίρμα της Bridgestone παγκοσμίως, δίνοντάς μας την κατάλληλη πλατφόρμα να αναδείξουμε τις τεχνικές μας ιδιαιτερότητες. Για τις εταιρίες προώθησής μας το MotoGP είναι σημαντική πλατφόρμα για να δεσμεύσει τους καταναλωτές και η εμπλοκή μας στο άθλημα τους επιτρέπει να έχουν πρόσβαση σε πρώτης κλάσης προϊόντα από το κορυφαίο πρωτάθλημα».

«Η Bridgestone προωθεί την οδική ασφάλεια όπως το Make Cars Green και Think Before You Drive μαζί με τη FIA, και ένας από τους στόχους μας είναι να προωθήσουμε τέτοιες δραστηριότητες περισσότερο τα επόμενα χρόνια μέσω του MotoGP», πρόσθεσε ο Ιάπωνας για τα θέματα οδικής ασφάλειας.

Η Bridgestone έχει φτάσει πλέον τις 52 νίκες σε 133 GP, ενώ το σημαντικό είναι ότι το 70% αυτών ήρθαν την εποχή που δεν ήταν μοναδικός προμηθευτής στο MotoGP.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου